بازی Spider-Man 2 در ۲۴ ساعت ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است

3-آبان-1402 / خواندن 3 دقیقه

 

بازی Spider-Man 2 در ۲۴ ساعت ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است

اینطور که از گزارش‌ها پیدا است، ظاهرا بازی Spider-Man 2 توانسته در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار خودش، رکورد فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای را به جا بگذارد.

بازی‌های انحصاری کمپانی سونی و برند پلی استیشن، یکی از بزرگ‌ترین رکوردها را از خودشان پس از انتشار به جا می‌گذارند. تا پیش از عرضه بازی Spider-Man 2 توسط سونی، بازی God of War Ragnarok که سال گذشته منتشر شده بود توانست در طول ۱ هفته رکورد فروش ۵ میلیونی را داشته باشد و پیش از آن نیز بازی The Last of Us Part 2 موفق شد در طی ۳ روز، ۴ میلیون نسخه به فروش برساند.

نسخه اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2018 که توسط استودیوی بازی‌سازی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) تولید و با همکاری سونی عرضه شده بود نیز توانست بود در سه روز نخست بیش از ۳.۳ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد و بازی God of War 2018 نیز ۳.۱ میلیون نسخه در بازه زمانی مشابه پس از انتشارش به دست علاقه‌مندان رساند.

Spider-Man 2

اینطور که از گزارش‌ها پیدا است، کمپانی سونی تا پیش از این رقم فروش ۲۴ ساعته محصولات خودش در زمینه بازی‌های ویدیوی را اعلام نکرده بود، اما با این وجود، امروز می‌دانیم که بازی Spider-Man 2 توانسته حدود ۲.۵ میلیون نسخه تنها در عرض یک روز به فروش برساند و احتمالاً رکورد جدید و دیگری برای مدیران ارشد شرکت‌های سازنده و ناشر به ارمغان آورد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ به نظر شما این بازی می‌تواند رکورد محصولات قبلی سونی را بشکند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

پیتر پارکر spidey.ir اسپایدرمن گیم پلی استیشن مردعنکبوتی مرد عنکبوتی عنکبوتی بازی اسپایدی پیترپارکر spiderma spiderman spider man spider spidey اسپایدر من