بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - به دنیای مستطیل سبز خوش آمدید!

3-آبان-1402 / خواندن 11 دقیقه

هرچی دوست داری بنویس...

ه دنیای مستطیل سبز خوش آمدید!

۴-۳-۲-۱

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال تاکتیک‌های ضد حمله هستند

باید اعتراف کرد که ۱-۲-۳-۴ یکی از محبوب‌ترین و بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ است! یک ترکیب همه‌کاره که تقریبا تمام آن‌چیزی که را شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این ترکیب مجموعه‌ای از مکانیزم‌های دفاعی و خط میانی بسیار خوب است. حضور ۴ بازیکن در خط دفاعی و همچنین ۳ بازیکن دیگر در خط میانی؛ به شما کمک می‌کنند که گردش توپ را در اختیار داشته باشید. البته بهتر است که در زمان حمله حریف، تیم‌تان را عقب بکشید تا در زمان ضد حمله‌ها، پیشروی میدان باشید.

همچنین باید توجه داشته باشید که صورت استفاده از ۱-۲-۳-۴؛ به دلیل عمده تمرکز بازیکنانتان روی ضد حمله‌ها، قدرت تهاجمی شما تا حدی افول خواهد داشت. بنابراین بی‌گدار به آب نزنید و سعی کنید تا در زمان درست، با یک ضد حمله حسابی؛ تصمیم حریف را شکست دهید.

۴-۱-۲-۱-۲

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال خسته کردن بازیکنان حریف هستند

با استفاده از ترکیب ۲-۱-۲-۱-۴؛ دست شما در به کار گیری استراتژی‌های مختلف باز خواهد بود. شما با استفاده از این ترکیب؛ در زمان حمله‌های ناگهانی؛ گزینه‌های بسیار خوبی از بازیکنان مختلف خواهید داشت که می‌توانید با کمک آن‌ها سهم بیشتری از گردش توپ داشته باشید و مالکیت بهتری بر بازی داشته باشید. همچنین یکی از بهترین قسمت‌ها درباره ۲-۱-۲-۱-۴؛ قابلیت‌هایی است که این ترکیب به شما می‌دهد. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال خسته کردن بازیکنان حریف‌اند، این مورد یکی از بهترین‌هاست!

همچنین شما در ۲-۱-۲-۱-۴؛ باید توجه بیشتری به وینگرها و هافبک‌های میانی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از بازیکنان؛ توپ‌های بیشتری را در میان پخش کنید. البته از ۴ بازیکنان حاضر در خط دفاعی نیز غافل نشوید و از آن‌ها نیز کمک بگیرید.

۴-۲-۳-۱

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال یک بازی محتطانانه و حساب‌شده‌ هستند

این ترکیب مجموعه‌ای از استراتژی‌های حساب‌شده است. اگر جزو افراد و گیمرهایی هستید که به دنبال یک بازی محتاطانه‌اند، ۱-۳-۲-۴؛ قطعا باید گزینه خوبی برایتان باشد. منتهی یکی از نقاط ضعف این ترکیب، دشواری ایجاد حملات و فرصت نزدیک شدن به دروازه حریف است. اما با حضور ۴ بازیکن در خط دفاعی و ۳ بازیکن دیگر در خطوط میانی؛ شما آزادی عمل خوبی در استفاده از بازیکنان مختلف خواهید داشت.

بنابراین بهتر است که پیش از استفاده از ترکیب ۱-۳-۲-۴ به عنوان یکی از بهترین ترکیب های FIFA 24؛ حسابی تمرین کنید تا کاملا به این ترکیب مسلط شوید و عملکردی بسیار خوب در دنیای دوست داشتنی مستطیل سبز داشته باشید.

۳-۴-۲-۱

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال درصد مالکیت زمین و گردش توپ هستند

در ادامه لیست بهترین ترکیب های اف سی ۲۴؛ نوبت به ترکیب محبوب ۱-۲-۴-۳ می‌رسد. یک ترکیب جذاب برای افرادی که به دنبال داشتن سهم بیشتری از زمین هستند، است! البته باید توجه داشته باشید که ارسال توپ و رساندن توپ از بازیکنی به بازیکنی دیگر در این ترکیب؛ گاهی می‌تواند چالش برانگیز باشد. بنابراین بهتر است که در زمان استفاده از ۱-۲-۴-۳؛ بازیکنانتان را کاملا در گوشه و کنار زمین پخش کنید.

حضور چندین بازیکن سریع در راس خطوط حمله، می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای کامل‌تر کردن این ترکیب باشد. البته باید این را هم در نظر بگیرید که ۱-۲-۴-۳؛ درست زمانی به نهایت کارآمدی خودش خواهد رسید که شما بتوانید توپ‌ها در ضد حملات، در کمترین زمان ممکن از خط دفاعی به خط تهاجمی برسانید تا آن‌ها بتوانند بهترین نمایش خودشان را داشته باشند.

۵-۴-۱

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال یک ترکیب حرفه‌ای برای مسابقات بزرگ هستند

۵-۴-۱ بدون شک یکی از بهترین ترکیب های FC 24 است! یک ترکیب کارآمد با جزئیات بسیار قوی که شکست بدادن آن در دنیای بازی فیفا ۲۴ کار هرکسی نیست! ۱-۴-۵ به سبب قدرت خیلی خوبی که در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، یکی از بهترین‌هاست و اگر هدف شما از بازی صرفا برنده شدن است؛ باید نیم‌نگاهی به ۱-۴-۵ نیز داشته باشید.

این ترکیب به شما اجازه می‌دهد تا از مدافعان و بازیکنان حاضر در خط میانی؛ به عنوان یک برگ برنده در طراحی حملات مختلف برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کنید. همچنین آزادی عمل خوب گیمرها در ۱-۴-۵ نیز جزو دیگر دلایلی است که این ترکیب را دوست داشتنی کرده!

۵-۳-۲

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال یک ترکیب فوق‌العاده در بخش دفاعی هستند

هرچند که ترکیب ۲-۳-۵ روی کاغذ ممکن است که یک ترکیب کاملا تدافعی بنظر برسد، اما اگر به درستی از آن استفاده کنید، می‌تواند باعث شگفتی‌تان شود. این ترکیب به سبب ۵ بازیکنی که در خط دفاعی دارد، یک گزینه قابل اعتماد است. همچنین ۳ بازیکن دیگر در خط میانی و حضور ۲ بازیکن در راس خطوط حمله، باعث شده است تا ۲-۳-۵ یک ترکیب فوق‌العاده باشد.

البته باید حواستان باشد که در صورت استفاده از این ترکیب، بازیکنانتان را به بهترین شکل ممکن در تمام گوشه‌های زمین پخش کنید تا در صورت ضد حمله‌ها، عملکرد به مراتب بهتری داشته باشید و سریع‌تر به یک سوم زمین حریف برسید.

۴-۴-۲

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که به دنبال حمله از طرفین هستند

۴-۴-۲ یک ترکیب دوست داشتنی برای افرادی است که به دنبال بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ هستند. این استراتژی فضای مورد نیاز مهاجمین را فراهم می‌کند تا آن‌ها با بازی‌سازی در میدان؛ توپ را به گوشه‌های زمین و به دست وینگرها برسانند. ۲-۴-۴ مناسب افرادی است که به دنبال حملات از سمت گوشه‌های زمین هستند و طبیعتا بازی‌سازی و رساندن توپ به این نقاط، باید اولویت شما در این ترکیب باشد.

همچنین در هنگام استفاده از این ترکیب، باید از تمامی بازیکنان زمین استفاده کنید. سعی کنید که خلاقیت داشته باشید و بازی‌سازی و گردش توپ را در زمین بسیار جدی بگیرید. همچنین از نقش هافبک‌ها در این ترکیب نیز غافل نشوید و بی‌گدار به آب نزنید!

۴-۲-۱-۳

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

  • مناسب افرادی که سبک بازی دفاعی دارند

ترکیب ۳-۱-۲-۴؛ درواقع از همان استراتژی پیروی می‌کند که پیش‌تر در ترکیب ۳-۳-۴ دیده بودیم. اما این‌بار این ترکیب با تغییر جایگاه یکسری از بازیکنان کلیدی؛ فرصتی را ایجاد کرده است تا گیمرها آزادی عمل‌ بیشتری در دنیای مستطیل سبز داشته باشند. همچنین اگر سبک بازیتان رنگ و بوی دفاعی دارد، باید از ۳-۱-۲-۴ استفاده کنید. حضور ۴ بازیکن خوب در خط دفاعی این ترکیب؛ باعث شده است تا شما بتوانید روی بازیکنان خط دفاعی‌تان حساب باز کنید و اگر سریع توپ را به اواسط میان برسانید، وینگرها و هافبک‌ها می‌توانند با یک ضد حمله، کار حریف را تمام کنند.

منتهی در زمان حمله توصیه می‌کنم که به مدافعان کناری دستور دهید تا در انتهای زمین باقی بمانند تا مسیر برای مهاجمین بازتر شود و در صورت از دست دادن توپ و قرار گرفتن در شرایط صد حمله، شما بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید.

جمع‌بندی

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ - ویجیاتو

فیفا ۲۴ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود که با نام اف سی ۲۴ نیز شناخته می‌شود. طبیعتا به رسم هرساله ویجیاتو؛ ما در این مقاله نیم‌نگاهی به این بازی تازه‌وارد از استودیوی الکترونیک آرتز داشته‌ایم و بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ را به شما معرفی کرده‌ایم. بنابراین اگر به دنبال حرفه‌ای شدن در دنیای مستطیل سبز این بازی هستید، بهترین ترکیب های FIFA 24 را از دست ندهید.

بهترین ترکیب دفاعی در بازی FIFA 24 کدام است؟

اگر به دنبال داشتن یک خط دفاعی خوب در این بازی هستید، باید به سراغ ترکیب ۳-۱-۲-۴ بروید.

بهترین ترکیب تهاجمی در بازی فیفا ۲۴ کدام است؟

داشتن یک خط تهاجمی جذاب و سریع؛ دغدغه بسیاری از فیفا گیمرهاست! ما به شما ترکیب ۱-۴-۵ را پیشنهاد می‌کنیم که قدرت تهاجمی بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین ترکیب برای حفظ توپ و درصد مالکیت در بازی اف سی ۲۴ کدام است؟

ترکیب ۱-۲-۴-۳ یکی از بهترین‌ها برای حفظ توپ و مالکیت در بازی فیفا ۲۴ برای گیمرهاست.




 

بازی 2024 24 فیفا 2024 فیفا 24 ترکیب فیفا ترکیب پی اس ترکیب فوتبال بازی بازی فیفا fifa fifa pes efootball ای فوتبال پی ای اس پی اس فیفا لایو فوتبال ps استریم گیمینگ گیم fifa24 fifa 2024