تاریخ اکران فیلم سینمایی پدینگتون 3 مشخص شد! پینگتون راهی پرو!!

3-آبان-1402 / خواندن 3 دقیقه

پدینگتون و خانواده راهی پرو می‌شوند

تاریخ اکران فیلم انیمیشنی Paddington 3 مشخص شد

طبق جدیدترین اخبار، تاریخ انتشار فیلم انیمیشنی Paddington 3 که با عنوان Paddington in Peru شناخته می‌شود مشخص شده، اما به این زودی‌ها نخواهد بود. سونی پیکچرز اعلام کرده که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) در سینماهای آمریکا اکران شود. البته این فیلم در انگلستان زودتر و در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

داستان فیلم Paddington in Peru درباره شخصیت پدینگتون است که قصد دارد برای دیدار خاله لوسی به Peru بازگردد. لوسی اکنون در خانه سالمندان زندگی می‌کند و بدین ترتیب پدینگتون و خانواده براون راهی سفری غیرمنتظره از جنگل‌های بارانی آمازون تا رشته‌کوه‌های پرو می‌‌شوند. قبلا گفته شده بود که ریچل زگلر (بازیگر فیلم West Side Story) قرار است به جمع صداپیشگان این انیمیشن اضافه شود، اما به دلیل اعتصابات SAG-AFTRA که در حال برگزاری بود، این اتفاق نیفتاد.

دوگال ویلسون کارگردانی این انیمیشن را برعهده داشته و فیلمنامه آن نیز توسط مارک برتون، جاون فاستر و جیمز لامونت نوشته شده است. سری فیلم‌های پدینگتون بر اساس مجموعه کتاب‌های آن اثر مایکل باند ساخته شده است و دیوید هیمن (تهیه‌کننده فیلم‌های هری پاتر) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

فیلم Paddington 3
بن ویشاو در نقش پدینگتون، هیو بونه‌ویل در نقش هنری براون، جیم برودبنت در نقش ساموئل گروبر، مادلین هریس در نقش جودی براون، ساموئل جاسلین در نقش جاناتان براون، ایملدا استنتون در نقش خاله لوسی و جولی والترز از جمله بازیگرانی هستند که به نقش‌های خود در فیلم Paddington in Peru بازگشته‌اند.

فیلم اول Paddington در سال ۲۰۱۴ در سینماها اکران شد و دنباله آن در سال ۲۰۱۷ منتشر شد که در مجموع این دو فیلم موفق شدند بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کنند.



 

انیمیشن فیلم گیم بازی مقاله کودکانه زرین پخش هنر ویرگول virgool