🌙✨ ساعت ۳ صبح... سلام به تویی که هنوز بیداری... شاید همه خوابن، اما تو هنوز با فکرهات، با خاطرههات، با حرفهایی که نگفتی داری خلوت میکنی... شاید خستهای... شاید دلت یک نفر را میخواهد که فقط بگوید: «میفهممت...» 🤍 بدون که این ساعتهای ساکت، فقط سهم آدمهای ضعیف نیست... گاهی آدمهای ق ...