سه فیلمی که از تماشایشان لذت بردم

24-اردیبهشت-1403 / خواندن 3 دقیقه

 

    چند روز پیش یکی از دوستانم دو فیلم سینمایی مربوط به جنگ جهانی اول و دوم پیشنهاد داد که ابتدا حال و حوصله‌ی دیدن نداشتم اما با دیدن یکی از آن‌ها شروع کردم. بعد از اتمام دو فیلم پیشنهادی که در ادامه به آن‌ها می‌رسیم، به طور اتفاقی خودم نیز با یک فیلم دیگر آشنا شدم که دیدن این سه فیلم در کنار هم برایم واقعا حس خوب و حماسی داشت.

 

    فیلم اول _ 1917

    این فیلم درباره جنگ جهانی اول و اولین حضور ایالات متحده در جبهه است. داستان درمورد 2سرباز است که باید خبر از یک تله و فریب بزرگ به یک جبهه‌ی دیگر برسانند و در این راه فراز و نشیب زیادی پشت سر می‌گذارند.

 

    فیلم دوم _ نجات سرباز رایان
    این فیلم درباره یه گردان کوچک است که در جنگ جهانی دوم، موظف می‌شوند که به نجات آخرین فرزند یک مادر بروند که سه برادر دیگرش کشته شده‌‌اند و باید از مرگ او جلوگیری کرده و به خانه برگردانند.

 

    فیلم سوم _ فیوری
    این فیلم درباره حضور تانک‌ها در جنگ‌ جهانی دوم است که یک تانک به نام فیوری با خدمه‌ی خود که برت پیت نیز در آن به عنوان فرمانده حضور دارد پیش می‌رود. داستان جالبی دارد و پر از فراز و نشیب است. نبرد بین تانک های آلمانی و امریکایی به شدت هیجان انگیز است.

 

    امیدوارم از دیدن این 3فیلم سینمایی لذت ببرید و به لیست فیلم‌های سینماییتان اضافه شود. سپاسگزارم که تا اینجا مطالعه کردید. اگر دوست داشتید می‌توانید جهت حمایت از من از طریف کلیک کردن بر روی عکس پروفای من به بخش دونیت بروید و من را به مهمانی قهوه خود دعوت کنید. 

    با سپاس

    امین ساما


 

فیلم دونیت جنگ جهانی اول جنگ جهانی دوم آلمان نازی ایالات متحده امریکا تانک جنگ فیلم سینمایی