دانلود فیلم ترسناک There’s Something in the Barn 2023 دوبله فارسی چیزی در انبار وجود دارد بدون سانسور ۱۰۸۰p

16-دی-1402 / خواندن 3 دقیقه

دوبله فارسی اختصاصی زرین پخش هنر

خلاصه داستان چیزی در انبار وجود دارد:
داستان فیلم حول خانواده‌ای آمریکایی به نام “نوردهایم” می‌گردد که پس از به ارث بردن یک ویلا در کوه‌های نروژ، با موجوداتی به نام “اِلف / gnome” روبرو می‌شوند. نورا، دختر نوجوان خانواده از این تغییر به عنوان یک فرصت برای ماجراجویی نگاه می‌کند، در حالی که نامادری کارول تلاش می‌کند برای ایجاد یک زندگی خوب و شاد در محیط جدید. اما بیل، پدر خانواده، عاشق هیجان‌ها و ماجراهای جدید است. لوکاس، فرزند دیگر، با elf در انبار آشنا می‌شود و اطلاعاتی از یک مرد محلی درباره سه “قانون اِلف انبار” را دریافت می‌کند. این قوانین به ویژه مهم هستند، اما خانواده نوردهایم به نادیده گرفتن این قوانین منجر به عواقب وحشتناکی می‌شود.

درباره ی فیلم There is some thing in the barn 2023:
“چیزی در انبار وجود دارد” با ترکیب ترسناک، فانتزی، و کمدی به تماشاگران یک تجربه گوناگون و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. با حضور بازیگران ماهر و بازی هیجان‌انگیز، این فیلم نقل قصه جذابی از یک خانواده در محیط جدید را به تصویر می‌کشد.

از موجودات عجیب گرفته تا مواجهه با قوانین الف انبار، داستان با سرعت حرکت می‌کند و تا پایان برای تماشاگران جذاب باقی می‌ماند. “چیزی در انبار وجود دارد” با ترکیب ژانرها و بازیگران ماهر، اثری فراموش‌نشدنی و جذاب به جهان سینما ارائه داده است.

دانلود از طریق لینک های پایین:

کیفیت 1080p حجم: 2 گیابایت (MKV دو زبانه)

کیفیت 480p حجم 660 مگابایت (MP4)

رلیز بسیار باکیفیت WEBRip YTS، مدت زمان فیلم: 1:40:30 بدون سانسور: چیزی نداشت که سانسور کنیم!

دوبله شده به پارسی با عشق، توسط زرّین پخش هنر

2023 2024 ترسناک وحشتناک کریسمس سال نو فیلم کریسمس فیلم ترسناک فیلم وحشتناک دوبله دوبله فارسی بدون سانسور چیزی در انبار است الف elf فیلم